Volop bezig met de voorbereidingen - Reisverslag uit Langenboom, Nederland van Diana Linden - WaarBenJij.nu Volop bezig met de voorbereidingen - Reisverslag uit Langenboom, Nederland van Diana Linden - WaarBenJij.nu

Volop bezig met de voorbereidingen

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

23 Juli 2015 | Nederland, Langenboom

Nog een paar dagen en dan ga ik voor een maand naar Georgië om me daar in te zetten voor de kinderen.
Maandag 27 juli vertrek ik om 14.35 uur vanaf Schiphol.
Ik ben nu volop spullen aan het verzamelen die ik mee wil nemen
voor mezelf voor de komende maand maar nog belangrijker spullen voor de kinderen daar. Kleding, spellen, nagellak, stoepkrijt, tasjes, sieraden enz.
Ik moet zeggen dat het nu toch wel steeds spannender wordt nu het dichterbij komt.
De afgelopen 2 maanden zijn ook erg heftig geweest met allerlei gebeurtenissen in ons gezin en in de familie. Dat maakt het ook allemaal nog moeilijker om te gaan.
Dan ook nog de beperking n.a.v. mijn schouderoperatie.
Maar dit is een reis waar ik al heel lang naar uitgekeken heb en ik zal zeker goed contact houden met het thuisfront.
Ik blijf iedereen ook op de hoogte houden op deze manier.

  • 23 Juli 2015 - 20:31

    Anne-Marie En Wim:

    We wensen je een leuke tijd toe in Georgie. Ben benieuwd naar hoe je het daar maakt en kijk uit naar je verslagen hier op waarbenjij.

    Groetjes van Wim en Anne-Marie

  • 24 Juli 2015 - 20:29

    Diana Van Der Linden:

    Dank je wel, zal zeker goedkomen en ik ga er zeker van proberen te genieten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diana

Actief sinds 17 Juli 2015
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 2252

Voorgaande reizen:

27 Juli 2015 - 28 Augustus 2015

Georgie

Landen bezocht: